راهکارهای قوی برای تبلیغات موفق در اینستاگرام2023-02-02
چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ 13 روش موثر برای دیده شدن
با توجه به مخاطبان زیادی که این پیجها دارند، تبلیغ شما به افراد زیادی نشان داده میشود و به این شکل به هدف خود میرسید. حوزه تبلیغات دیجیتال و به ویژه تبلیغات در اینستاگرام به سرعت در حال تغییر و تحول است. بنابراین، ضروری است که همواره به دنبال یادگیری و بهروزرسانی دانش خود باشید. شرکت در دورهها و کارگاههای آموزشی، مطالعه مقالات و منابع معتبر و پیگیری اخبار و تغییرات جدید میتواند به شما در بهبود و بهروزرسانی استراتژیهای تبلیغاتی کمک کند. تحلیل و اندازهگیری عملکرد تبلیغات یکی از مهمترین مراحل در تبلیغات مؤثر است. با استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام، میتوانید نتایج تبلیغات خود را بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کنید.
اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری در این مورد هستید، پیشنهاد میکنیم مقاله پرسونای مخاطب در اینستاگرام را بخوانید. ادیت فیلم، تهیه محتوای ویدئویی، نگارش محتوا متنی، ادیت تصویر از جمله مهارتهای لازم برای تبلیغ نویسی در اینستاگرام محسوب میشود. خصوصی بودن پیج مزیتهایی مثل پیشگیری از ورود فالوورهای فیک را هم به دنبال دارد، اما نقاط ضعف آن بیشتر است. با پیج Public ممکن است برخی از بازدیدکنندگان شما را دنبال نکنند، اما کسانی که شروع به دنبال کردن شما میکنند، افرادی هستند که به محتوا علاقه دارند و احتمال اینکه بعدا آنفالو کنند، کمتر است.
اکثر کسب و کارهای بزرگ و کوچک نسبت به تأثیر تبلیغات بر میزان فروش و جذب مشتریان آگاه هستند. در چندین سال اخیر نیز تبلیغ نویسی در اینستاگرام بسیار رایج شده است. اگر شما نیز برای کسب و کارتان صفحه اینستاگرام دارید، شاید وقت آن رسیده است که تبلیغ نویسی اینستاگرام را شروع کنید. اگر با شیوههای تبلیغ نویسی برایتان آشنایی ندارید، مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید. در ادامه این مطلب هرآنچه که لازم است دربارۀ آموزش تبلیغ نویسی در اینستاگرام بدانید، برایتان شرح میدهیم.
استراتژی های تهیه آگهی متناسب با فرهنگ مخاطبان
تبلیغات در چنین صفحاتی هم بازدهی ندارد و تنها پول خود را دور میریزید. نرخ تعامل همان چیزی است که به شما کمک میکند تا ببینید این صفحه فالوورهای واقعی دارد یا خیر! برای این کار به تعداد لایک و کامنت دریافتی نسبت به تعداد فالوورها دقت کنید. هرچقدر این نسبت بالاتر باشد، نرخ تعامل بالاتر است و آن صفحه برای تبلیغات مناسبتر خواهد بود. در چند سال اخیر، پلتفرمهای مختلفی به وجود آمدهاند که نقش واسطه بین تبلیغکننده و تبلیغدهنده را ایفا میکنند. این پلتفرمها فرآیند هماهنگی و اجرای تبلیغات را بسیار سادهتر کردهاند.
این روش علاوه بر افزایش فالوورها، باعث افزایش اعتبار و تعامل با کاربران نیز میشود. به راحتی میتوانید شرکتکنندگان را به انجام این مسابقات تشویق کنید و از این روش برای تبلیغات خود استفاده کنید. در دنیای امروز، برای خرید و مشاهده محصولات، بیشتر افراد به جای رفتن به فروشگاهها و پاساژها، از اینستاگرام استفاده میکنند. هر پیج اینستاگرامی، یک فروشگاه آنلاین برای انواع کسب و کارها تبدیل شده است. اما سوال اصلی اینجاست که کدام فروشگاه میتواند بیشترین مشتری را جذب کند؟ فروشگاهی که هنر تبلیغ را بلد باشد! پس چگونه میتوانیم در اینستاگرام بهتر تبلیغ کنیم؟ این سوال ممکن است برای شما به عنوان یک فروشنده، اهمیت داشته باشد.
پس با توجه به این نکات باید اصول متعددی را برای قرار گرفتن در اکسپلور در نظر بگیریم و بدانیم که پست ما اگر به اکسپلور بیاید برای چه کسانی به نمایش در خواهد آمد. برای اینکه پست های شما در اکسپلور نمایش داده شود با مشاورین ما تماس بگیرید. اگر قصد دارید از این روش تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده نمایید با مشاورین ما تماس بگیرید.
با رعایت این نکات و استراتژی های آموزش تبلیغ در اینستاگرام، از قدرت اینفلوئنسرها برای تبلیغات موفق در اینستاگرام استفاده کنید و جایگاه برند خود را بهبود بخشید. برای انتخاب صحیح طیف مخاطب مورد نظرتان، اطمینان حاصل کنید که با دقت و بدون عجله عمل کرده اید. در مورد کسانی که به عنوان مشتری هدف در نظر دارید، به دقت فکر کرده تا بر اساس آن، کمپین تبلیغاتی خاصی طراحی شود. این کمپین باید شامل محتوای جذاب و متناسب با علایق و نیازهای مخاطبان هدف شما باشد. با یادگیری آموزش تبلیغ در اینستاگرام و استفاده از محتوای بصری جذاب و استراتژی های هدفمند، به بهترین شکل ممکن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
برای افزایش لایک و بازدید و ویو پیجتان 200 تا از این افراد را فالو کنید (ترجیحا خارجی های معروف مثل کریستین رونالدو یا مسی یا خوانندگان معروف و بازیگران) و 4 ساعت بعد آنها را آنفالو کنید. استراتژي در تبلیغات است که مسیر را برایمان روشن میکند و به ما میگوید که از کدام طرف حرکت کنیم که به نفعمان باشد. از نتایجی که از مرحلهٔ قبل از تست تبلیغات به دست آوردهایم، در اینجا باید استفاده کنیم. این آزمون بسیار به شما دید استراتژیک میدهد و مسیرتان را روشنتر میکند. معمولاً صفحه تبلیغدهنده نیز بر روی عکس، تگ میشود تا تبلیغ، بازدهی بیشتری داشته باشد.
برای مثال، اگر مخاطبان شما اکثراً آقایان هستند، بهتر است تبلیغات خود را در ساعات بعد از ظهر یا در بازه زمانی 12 تا 2 ظهر ارسال کنید. این زمانها معمولاً زمانهایی هستند که آقایان در حال استراحت هستند و احتمال بیشتری وجود دارد که توجه آنها به تبلیغات شما جلب شود. بنابراین، انتخاب زمان مناسب برای درج تبلیغات، یکی از عوامل مهم در موفقیت یک کمپین تبلیغاتی است. یکی از موارد مهمی که در انتخاب اینفلوئنسر باید توجه داشته باشید، داشتن فالوورهای واقعی است. هر چه تعداد دنبال کنندگان بیشتر باشد، تبلیغات شما به بیشترین افراد نمایش داده میشود.
این موارد شامل شفافیت دربارۀ هدایا، صداقت و عادلانه بودن قوانین مسابقه است. اگر چه این روش تبلیغ نویسی در اینستاگرام بسیار شایع و اثرگذار است؛ اما ممکن است بعد از اتمام مسابقه تعداد فالوئرهای شما ریزش داشته باشد. برای جلوگیری از این اتفاق میتوانید با تولید محتوای جذاب و کاربردی فالوئرهای خود را حفظ کنید.
شما می توانید یک همکاری یا پست مشترک با این اینفلوئنسر ها داشته باشید تا به این صورت یک تبلیغ هدفمند کرده باشید. راه از این بی خطر تر و جذاب تر واقعاً که یک پست از شما برای کاربرانی که شما را دنبال نمی کنند نمایش داده شود؟ یکی از بهترین استراتژی تبلیغات استفاده از پست های Sponsored است. بایو شما معرفی کننده اصلی کسب و کار شماست پس یکی از بهترین استراتژی تبلیغات در اینستاگرام این است که بایوی (خیر! درستش بیو نیست و بایو است) هوشمندانه بنویسید. اهداف تبلیغاتی میتواند شامل افزایش آگاهی از برند، جذب ترافیک وبسایت، افزایش فروش و یا تعامل با مخاطبان باشد. با تعیین اهداف مشخص، میتوانید استراتژیهای مناسب برای دستیابی به این اهداف را تدوین کنید. کسب و کارهایی هستند که هر از چندگاهی، کمپینهای تبلیغاتی را در اینستاگرام برگزار میکنند و معمولاً هزینه بالایی نیز برای آن پرداخت میکنند.
بنابراین مهمترین روش های تبلیغات در اینستاگرام نیز وابسته به فرآیند تولید محتوا هستند. به همین دلیل، اینستاگرام امکان بارگذاری محتوای ویدئویی، گرافیکی، عکس، متن و حتی به نوعی صوت را برای کاربران خود مهیا نموده است. با افزایش هر روزه کاربران اینستاگرام اهمیت تبلیغات در اینستاگرام بیشتر از همیشه است.
این کسب و کارها، زمانی که تبلیغاتی را در اینستاگرام قرار میدهند، سعی میکنند کاربر را به یکی از صفحات وبسایتشان که معمولاً یک لندینگ پیج است، هدایت کنند (در مورد لندینگ پیج بیشتر بدانید). شاید رایجترین روش تبلیغات در اینستاگرام را بتوان تبلیغات بنری دانست. بیشتر، کسب و کارهای کوچک و افراد عادی از این روش برای تبلیغات خود استفاده میکنند. بنابراین، بهترین راه برای افزایش فالوور و جذب مخاطبان، تبلیغ در پیجهای تخصصی است. این پیجها ممکن است دارای فالوور کمتری باشند، اما تبلیغات در آنها به دلیل انطباق بیشتر با مخاطبان هدف، موثرتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر یک پیج فروش محصولات ورزشی دارید، تبلیغات خود را در پیجهای مرتبط با ورزش و تناسب اندام انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.
پیج باید برای پذیرش این افراد آماده باشد؛ برای آمادهسازی مطمئن شوید اقداماتی که در ادامه بیان میکنیم، انجام شده باشند. این دسته از تبلیغات در Feed اینستاگرام، بین پستها و استوریهای کاربرانی که انتخاب کردهاید نشان داده میشوند. شما میتوانید موقعیت مکانی کاربرانی که تبلیغ را میبینند و زمانی که تبلیغ نشان داده میشود را مدیریت کنید. اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که هنگام استفاده از ویژگی Instagram ads، یک CTA به تبلیغات خود اضافه کنید.
مهمترین هدف تبلیغات اینستاگرام این است که مخاطبان هدف را جذب کرده و آنها را با کسبوکار شما درگیر کند. شناخت و درک مخاطبان، اهمیت زیادی در ساخت یک کمپین تبلیغاتی موفق دارد. قبل از همهچیز، ببینید که محصولات یا خدمات شما به درد چه کسانی میخورد و توجه کدام دسته از افراد را به خود جلب میکند.
دسته بندی ها
با استفاده از این ابزار، میتوانید به سرعت به دستاوردهای بزرگی برسید و رشد قابل توجهی را تجربه کنید. استفاده از هشتگهای مرتبط با موضوعات و صنعت خود میتواند به شما کمک کند تا محتواهای شما در بین کاربران پرطرفدار شوند. هشتگها به کاربران اجازه میدهند تا مطالب مرتبط را بیابند و با برند شما در ارتباط باشند. اگر قصد انجام چنین تبلیغاتی را دارید حتما با مشاورین شایگان در زمینه تبلیغات اینستاگرامی صحبت بفرمایید.
{استفاده از مشاوره تبلیغات رایگان جریان برای انتخاب کمپین تبلیغاتی
|}همچنین میتوانید چند دلیل برای این کار داشته باشید؛ اما حتما باید این دلیل و هدف را مشخص کنید. شاید بتوان گفت، این هدفگذاری، جزو اولین گامهای حضور شما در اینستاگرام است. برای اینکه فرایند مربوطه را برای شما آسانتر کنیم، چک لیستی تهیه کردهایم که به شما در راهاندازی یک کمپین کمک میکند.
اینستاگرام به یکی از منابع درآمدی بزرگ برای سلبریتی ها و اینفلوئنسرها تبدیل شده. هزینه های تبلیغات در این پلتفرم بسته به نوع محتوا و مدت زمان نمایش آن متفاوت است. به طور کلی، پست ها به دلیل ماندگاری بیشتر و امکان تعامل بالاتر، تعرفه های بالاتری نسبت به استوری ها دارند. استوری ها به دلیل مدت زمان کوتاه تر و تعامل کمتر، تعرفه های شان پایین تر می باشد.
در برخی از روشهای تبلیغاتی مثل استفاده از سرویسهای Instagram Ads شما میتوانید زمان تبلیغ را مشخص کنید. بهترین زمان برای تبلیغات وقتی است که کاربران در اینستاگرام فعال هستند. مردم معمولا وقت آزاد و زمان استراحتشان را به چک کردن شبکههای اجتماعی اختصاص میدهند. با بررسی سبک زندگی مخاطبان هدف خود میتوانید این زمان را پیدا کنید و تبلیغات را در ساعات مشخص انجام دهید. به عنوان مثال اگر مخاطبان هدف شما کارمند هستند، معمولا در زمان ناهار یا بعد از پایان ساعت کاری اینستاگرام را چک میکنند. شما باید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، به نظرات آنها پاسخ دهید و سوالات آنها را بهسرعت پیگیری کنید.
البته تبلیغات ویدیویی نیز به ۲ صورت قرار داده میشود، یعنی تبلیغدهنده با صاحب پیج توافق میکند که چطور تبلیغش را قرار دهد. البته میتوان براساس بودجهای که درنظر گرفته شده این نوع تبلیغات را انجام داد. قبل از اینکه به تبلیغ در اینستاگرام بپردازید، باید مشخص کنید که اصلا برای چه میخواهید تبلیغ کنید. می توانید با مشاوران و متخصصان ما در حوزه تبلیغات در اینستاگرام تماس بگیرید و از بستر دیجیتال، بهترین استفاده را برای پیشرفت خودتان بکنید. حال نمایش یا عدم نمایش آگهی، با توجه به تعاملات کاربر و قیمت تعیین می شود. برای انجام تبلیغات مؤثر توصیه می کنیم از یک آژانس تبلیغاتی در رسانه های احتماعی مشاوره بگیرید تا هزینه ای از بابت تبلیغات پرداخت می کنید مثمر ثمر واقع گردد.
- {
- بنابراین، خیلی مهم است که اگر میخواهید از حساب کاربری اینستاگرام خود برای تبلیغات استفاده کنید، حتما پروفایلی حرفهای بسازید. |}{
- مثلا بررسی کیفیت محتوا و میزان رضایت کاربران از محتوای تبلیغاتی که تولید کردهاید، کاری است که باید خودتان با بررسی کامنتها و نظرات کاربران انجام بدهید. |}{
- علایق و رفتارهای این افراد ، مخاطبی که رابطه خاصی دارند ، همه ویژگی هایی است که باید در این مرحله تعیین شود. |}
- هزینه های تبلیغات در این پلتفرم بسته به نوع محتوا و مدت زمان نمایش آن متفاوت است.
- در این صورت، افراد با مشاهده عکس پروفایل پیج شما، سریعا برندتان را میشناسند و آن را دنبال میکنند.
- بهتر است که زمینهی فعالیت اینفلوئنسر با زمینهی فعالیت شما یکی باشد.
ویدئوها به شما امکان میدهند تا با استفاده از محتوای بصری متحرک، پیامهای خود را به شیوهای جذابتر و مؤثرتر به مخاطبان منتقل کنید. ویدئوها میتوانند به صورت پست یا استوری منتشر شوند و از قابلیتهای مختلفی مانند مدت زمان متغیر و افزودن زیرنویس برخوردار هستند. در هر حال، یکی از موارد مهم در تبلیغات اینستاگرامی این است که از کاربر بخواهید تا کاری را برای شما انجام دهد. فالو کردن پیجتان، کلیک کردن روی لینک در بیو، دیدن استوری و وارد شدن به صفحه هدف و … میتوانند به عنوان دعوت به اقدام باشند.
فراخوانهای متعددی وجود دارد که میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید. درصورتی که نمیخواهید (یا احتمالاً نمیتوانید) از Instagram ads استفاده کنید، یک فراخوان متقاعدکننده در کپشن یا تصویر خود بنویسید. ابزار حرفهای کوکو به شما امکان میدهد عملکرد پیج اینستاگرام خود را بررسی کنید، تعاملات را تحلیل کنید و استراتژیهای خود را بهبود دهید. افزایش ترافیک سایت و بالا رفتن نرخ کلیک از اصلیترین اهداف تبلیغات اینستاگرام به حساب میآید. چون IGTV به شما این امکان را میدهد تا ویدئوهایی به طول ۶۰ دقیقه منتشر کنید، دلیل نمیشود که از اصل کوتاه بودن ویدئو غفلت کنید. بهترین ویدئوهای تبلیغاتی در IGTV آنهایی هستند که طول بین ۱ تا ۳ دقیقه دارند.
اگر به دنبال افزایش بازدهی تبلیغات خود و کاهش ریسکهای آن هستید، سنجاب بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ این سوال ممکن است برای شما نیز به عنوان صاحب یک پیج فروشگاهی پیش آمده باشد. در این مطلب قصد داریم آموزش تبلیغات در اینستاگرام را بهصورت گامبهگام و اصولی در اختیار شما قرار دهیم تا در میان انبوهی از رقبایتان دیده شوید و مخاطبان را به سمت پیجتان جذب کنید. یکی از ویژگیهای بارز اینستاگرام، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان است. کاربران میتوانند نظرات، پیامها و پیشنهادات خود را به برندها ارسال کنند و برندها نیز میتوانند به سوالات و نیازهای کاربران پاسخ دهند.
کار کردن با اینفلوئنسر ها و انتخاب صحیح آنها به مهارت و تجربه نیاز دارد. پیشنهاد ما این است که اگر قصد این کار را دارید حتما با مشاورین ما تماس بگیرید. حداقل 10 پیج مرتبط با کار و فعالیتان را انتخاب کنید و یک هفته با دقت بررسی کنید که آنها چه محتواهایی ایجاد می کنند. نقاط قوت و ضعف محتواهای تولید شده را دیده و بر اساس آنها تعیین کنید که من می توانم با تولید محتوای بهتر از این پیج ها پیشی بگیرم. پاسخ به این سوال ها به شما کمک می کند یک برنامه زمان بندی شده برای ارسال پست در اینستاگرام داشته باشید.
میتوانید از یک عکس باکیفیت و مرتبط با موضوع پیج و کسبوکارتان استفاده کنید. مثلا اگر در زمینه طراحی چهره و کاریکاتور فعالیت میکنید، یکی از آثار مطرح خود را به عنوان عکس پروفایل قرار دهید. اولین گام در اجرای کمپین تبلیغات د اینستاگرام، تعیین اهداف مورد نظر است. آیا هدف شما افزایش فروش، افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید یا ترویج محصول خاص است؟ با شناسایی اهداف، میتوانید استراتژیهای مناسب را برای کمپین تعیین کنید. همکاری با افراد معروف و اینفلوئنسرها از جمله روشهای گسترده تبلیغاتی در اینستاگرام است.
هدف و مخاطب خود را تعیین کنید و سپس به تدوین یک استراتژی محتوایی برای تبلیغات در اینستاگرام بپردازید. میتوانید خودتان این کار را انجام دهید یا به یک فرد یا شرکت متخصص بسپارید. بسیاری از پیجها از فالوورهای فیک برای افزایش تعداد دنبالکنندگان استفاده میکنند.
با ما همراه باشید که قرار است از صفر تا صد راهاندازی یک کمپین بازاریابی در اینستاگرام را برایتان شرح دهیم. در این مقاله که توسط تیم خدمات اینستاگرام کیان تجارت آماده شده سعی داریم تا بطور مختصر روش های تبلیغات موفق در این شبکه را بررسی کنیم. با در نظر گرفتن این چهار فاکتور، میتوانید بهترین پیجهای اینستاگرام را برای تبلیغات خود پیدا کنید و از بودجه تبلیغاتی خود بیشترین بهره را ببرید.
در مرحله اول، برنامه اینستاگرام را دانلود کنید و یک حساب کاربری در اینستاگرام باز کنید. شما میتوانید در ادامه این مقاله، طریقه تبدیل اکانتتان به بیزینساکانت را در اینستاگرام مطالعه کنید. اگر شما یک بلاگر هستید یا از اکانت شخصی خود استفاده میکنید، بهتر است عکسی از چهره خودتان بگذارید. تعامل بیشتر میتواند به دیدهشدن تبلیغ شما کمک کند و در نتیجه، تبدیل را افزایش دهد.
آنها پستهایتان را لایک نمیکنند، کامنت نمیگذارند و در واقع، هیچ تعاملی با پیج شما ندارند. این کار، باعث میشود آمار تعامل پیج شما، بهطور چشمگیری کاهش پیدا کند. بهتر است در محتوای استوری، اشاره کنید که برای چه چیزی این شمارشگر را گذاشتهاید.
اگر تجربه راهاندازی تبلیغات در فیسبوک را دارید، نصف بیشتر راه را رفتهاید چون تبلیغات در اینستاگرام نیز تقریبا مشابه فیسبوک است. در واقع چند سال قبل با ادغام فیسبوک و اینستاگرام راهاندازی تبلیغات در این دو شبکه اجتماعی تنها در چند کلیک با یکدیگر متفاوت شد. برای انجام تبلیغات در اینستاگرام باید تمام مراحل مورد نیاز را از طریق پیج فیسبوکتان انجام دهید.
شما تنها به فالوورهایی نیاز دارید که واقعا به محتوای پیجتان علاقه داشته باشند. درغیراینصورت، حتی اگر پست شما بسیار باکیفیت و جذاب باشد، مخاطبان از آن استقبال نمیکنند چون موضوع تبلیغ و کسبوکار شما در سلیقه آنها جایگاهی ندارد. بنابراین لازم است پیجی را برای تبلیغات انتخاب کنید که مخاطبانش با فالوورهای شما علایق و سلیقههای مشترکی داشته باشند. برای مثال، تصور کنید شما فروشنده دورههای آموزشی کنکور هستید و دو پیج برای انجام تبلیغات به شما پیشنهاد میشود. این کار به افزایش اعتبار شما کمک کرده و به مخاطبان این امکان را میدهد که در یک نگاه متوجه شوند موضوع پیج شما چیست.
باید بدانید که بیشترین درصد کاربران اینستاگرام بین سنین 18 تا 29 سال قرار دارند که حدود 55 درصد از کل کاربران را تشکیل می دهند؛ اما این همه داستان نیست. بعد از این گروه سنی، کاربران بین 30 تا 49 سال با 28 درصد و سپس سایر گروه های سنی، از جمله افراد مسن تر و جوان تر، به این پلتفرم دائما در حال پیوستنند. شما پیش از تبلیغات باید مشخص کنید قرار است با انتشار این محتوا به چه چیزهایی برسید.
به همین دلیل اجرای هدفمند، هوشیارانه و تخصصی آن توسط افراد خبره ضمن صرفه جویی در منابع، نتایج چشمگیرتری را به بار خواهد آورد. پس کار را به کاردان بسپارید و جهت اخذ مشاوره رایگان، با کارشناسان کیان تجارت (شماره ۸۸۲۳۰۰۶۳-021) تماس حاصل فرمائید. در این مسیر، سنجاب بهعنوان یک ابزار قدرتمند و حرفهای، به شما کمک میکند تا تبلیغات خود را هدفمند و اثربخشتر اجرا کنید. این پلتفرم با ارائه گزارشهای تحلیلی دقیق از صفحات اینستاگرام، اطلاعاتی مانند نرخ تعامل، میانگین لایک و کامنت، روند تغییرات فالوور و میزان فعالیت تبلیغاتی صفحات را در اختیار شما قرار میدهد. سنجاب همچنین به شما امکان میدهد تا رقبا و برندهای مشابه را بهطور کامل بررسی کنید و از همکاریهای تبلیغاتی آنها با اینفلوئنسرها و میزان موفقیتشان مطلع شوید. یکی از بهترین استراتژی تبلیغات در اینستاگرام از نظر ما همان محتوای شماست.
وب سایت منبع